TŪRISMA BIZNESS | Pētījumi & Statistika

«Rīgas Melnā Balzama» pārdošanas apjomi pasaulē pērn auguši par 20%

“Rīgas Melnā Balzama” līnijas dzērienu kopējie pārdošanas apjomi pērn, salīdzinot ar 2015.gadu, uzrādīja stabilu pieaugumu gan pašmāju, gan ārvalstu tirgos. Starptautiskajos tirgos ārpus Baltijas zīmola pārdošanas apjoms pērn audzis par 20%, savukārt Latvijā 2016.gads noslēgts ar 6% pārdošanas apjomu kāpumu – informē zīmola globālais mārketinga vadītājs Māris Kalniņš. Viņš atzīmē, ka šīs būtiskās izaugsmes pamatā ir vairāku gadu mērķtiecīgs komandas darbs, popularizējot Latvijas unikālāko zīmolu un strādājot ar dažādām klientu auditorijām kā vietējā, tā vairāk nekā 35 ārvalstu tirgos.
““Rīgas Melnais Balzams” šogad atzīmē 265 gadu jubileju, kopš radīta šī dzēriena receptūra, un tā cienītāju skaits katru gadu pieaug, par ko liecina pārdoto apjomu kāpums.   Īpašs gandarījums par to, ka izdevies augt starptautiskajos tirgos ārpus Baltijas valstīm par vairāk nekā 20%, jo mārketinga budžets, ko produktu popularizēšanai tērē mūsu lielākie konkurenti, ir nesalīdzināmi lielāks par mūsu iespējām. Tas dod pamatu izvirzīt ambiciozus mērķus arī turpmāk,” informē “Rīgas Melnā Balzama” globālais zīmola vadītājs Māris Kalniņš un atklāj mērķi - nākamo piecu gadu laikā dubultot produkta tirgus daļu pasaulē.  
Arī Latvijas tirgū “Rīgas Melnais Balzams” pērn kļuvis par apjomos pārdotāko stipro alkoholisko dzērienu, uzrādot 6% pieaugumu pret 2015. gadu.
“Globālās patēriņa tendences liecina par labu dzērieniem ar senu vēsturi, dabisku sastāvu un augstu kvalitāti, un “Rīgas Melnais Balzams” perfekti atbilst šiem pieprasījuma kritērijiem. Taču izaicinājumu ir daudz – tie ir vairāk nekā 150 tirgi pasaulē, kur “Rīgas Melnā Balzama” vārds ir svešs. Savukārt Latvijā un citos “vēsturiskajos” tirgos – Ukrainā un Krievijā – mūsu uzdevums ir mainīt iesīkstējušos Balzama lietošanas paradumus kā piedevu pie tējas saaukstēšanās laikā,” stāsta M. Kalniņš.
Tā sekojot izstrādātai zīmola komunikācijas stratēģijai, 2015.gadā tika iedibināta jauna tradīcija – pirmais starptautiskais “Rīgas Melnā Balzama” bārmeņu konkurss, kas notiek Rīgā. Šī konkursa mērķis ir veicināt dzēriena popularizēšanu pasaulē caur bāru kultūru.
Arī vietējā tirgū zīmols jau otro gadu pēc kārtas tiek atzīts par unikālāko, neskatoties uz arvien augošo konkurenci un piedāvājuma dažādību.
“Rīgas Melnais Balzams” ir viens no vecākajiem, bet joprojām “dzīvajiem” rūgto uzlējumu jeb biteru zīmoliem pasaulē. Dzēriens tiek eksportēts uz vairāk nekā 35 pasaules tirgiem un tiek ražots AS Latvijas balzams kopš 1950.gada. Vairāk: zīmola interneta vietnē www.rigablack.com un Facebook RigaBlackBalsam

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Valmieras nakts rogainings Valmieras Tūrisma informācijas centrs
27. septembrī plkst. 19:00 pie Valmieras Kultūras centra norisināsies Valmieras nakts rogainings. | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.09.2019 - 21.09.2019 Tūrisma sezona turpinās! Gulbenes novada TIC
Aicinām iepazīt Gulbenes novada tūrisma piedāvājumu un apmeklēt gadatirgu "Ražojam paši" | Skatīt vairāk
Valmieras Restorānu nedēļa Valmieras Tūrisma informācijas centrs
No 12.līdz 19.oktobrim Valmierā norisināsies Valmieras Restorānu nedēļa. | Skatīt vairāk
Pieprasītākais brančs Pārdaugavā! Hercogs Mārupe
Katru svētdienu no 11:00-15:00 – brīvdienu vēlās brokastis. Piedāvājumā plašs siltās un aukstās bufetes klāsts, glāze prosecco un svaigi | Skatīt vairāk
no 19 EUR
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.33236003sec.