TŪRISMA BIZNESS | Semināri

21. aprīlī seminārs: Sociālo tīklu jaunākās tendences un praktiski risinājumi

Travelnews.lv 2016. gada 21. aprīlī rīko apmācības semināru "Sociālo tīklu jaunākās tendences un praktiski risinājumi - #Instagram, #Facebook".

Semināra mērķis ir izprast paaudžu mijiedarbību digitālajā laikmetā, konstatēt sociālo tīklu Facebook un Instagram jaunākajās tendencēs un iepazīt reālus risinājumus, kuri varētu gan praktiski, gan stratēģiski noderēt tūrisma biznesa veicināšanai un attīstībai.

Semināra akcenti:

  • Paaudžu mijiedarbība digitālajā laikmetā;
  • "Instagram" un "Facebook" - uzņēmuma pievienotā vērtība;
  • Sociālie tīkli mērķu sasniegšanai;
  • Sekotāju piesaiste;
  • Uzņēmuma reklāmas un piedāvājumu izvietošana;
  • Sekotāju uzmanības noturēšana;
  • Rezultātu monitorings;
  • Kļūdas un to analīze.

Semināru apmeklēt īpaši aicinām viesnīcu, restorānu, ceļojumu aģentūru, tūrisma informācijas centru vadītājus un darbiniekus, kā arī augstskolu pasniedzējus, studentus un visus tos interesentus, kuriem digitālā mārketinga un komunikācijas temats ir aktuāls. Semināra beigās katram dalībniekam tiks izsniegts dalības sertifikāts.

Semināra norises vieta ir Biznesa augstskola "Turība" (Rīga, Graudu iela 68, C korpuss, 321. auditorija).


PROGRAMMA:

  • 09:30 – Reģistrācja
  • 10:00 – Haralds Burkovskis ar tēmu "Paaudžu mijiedarbība uz digitālā laikmeta sliekšņa"
  • 11:00 – Kafijas pauze
  • 11:15 – Ieva Knāķe-Milberga ar tēmu "Instagram jaunākās tendences un tūrisma biznesa iespējas"
  • 12:30 – Kafijas pauze
  • 12:45 – Artūrs Mednis ar tēmu "Tūrisma biznesa risinājumi un reklāma sociālajā tīklā Facebook"
  • 14:00 – Sertifikātu izsniegšana
  • 14:30 – Noslēgums

Semināra lektori:


Haralds Burkovskis – Semināru ar jaunākajām ziņām par digitālo mārketingu, raugoties nākotnes perspektīvā, atklās Haralds Burkovskis - Latvijas žurnālists, pašlaik vada Latvijas Neatkarīgās televīzijas analītisko raidījumu "LNT Ziņu TOP 10". Studējis Latvijas Universitātē, ieguvis bakalaura grādu filozofijā un maģistra grādu komunikācijas zinātnē. Vadījis Latvijas Radio Ziņu dienestu, Latvijas Televīzijas raidījumu "Latvija, Eiropa, Pasaule" un ir bijis SEB Unibankas sabiedrisko attiecību speciālists. 2005. gadā kandidējis uz Latvijas Radio ģenerāldirektora amatu. Līdz 2010. gadam vadījis arī Latvijas Radio raidījumu "Kā labāk dzīvot?" un no 2001. līdz 2008. gadam bijis LTV raidījuma "Futūršoks" aizkadra balss.

Ieva Knāķe-Milberga – Savu redzējumu par sociālā tīkla "Instagram" iespējām attiecībā uz tūrisma uzņēmumu attīstību skaidros lektore Ieva Knāķe. No 2007. gada Ieva Knāķe-Milberga strādāja reklāmas aģentūrā "Cube" kā projektu vadītāja, bet divus gadus vēlāk uzsāka darbu kā sabiedrisko attiecību un komunikācijas speciāliste kompānijā "Gemius SA", kas ir lielākā tiešsaistes pētījumu aģentūra Centrāleiropā un Austrumeiropā. 2012. gadā ceļš aizveda Ievu līdz darbam kompānijā "DDB Latvia". Tur viņa ieguva trīs gadu pieredzi kā sociālo mediju departamenta vadītāja. Šobrīd Ieva Knāķe-Milberga ir reklāmas aģentūras "Publicis Groupe" komunikāciju vadītāja. Savā laikā Ieva ir ieguvusi arī "Baltic PR Awards 2012" apbalvojumu digitālās komunikācijas sektorā par veiksmīgi noorganizētu projektu "#PALIDZESIM" sociālajā tīklā "Twitter".

Artūrs Mednis – Lekciju par "Facebook" sociālā tīkla aktuālajām tendencēm un to integrēšanu tūrisma biznesā vadīs Artūrs Mednis - mediju aģentūras Inspired Digital dibinātājs un vadītājs, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists. Inspired Digital mediju aģentūra 2013. gadā saņēma piecas "Baltic PR Awards 2013", tāpat ar panākumiem realizēti vairāki projekti sociālo mediju, interneta un netradicionālā mārketinga jomās. Atzinība gūta arī vairākos mārketinga sasniegumu konkursos. Lai dalītos ar savu pieredzi, Artūrs Mednis uzstājies dažādās konferencēs un semināros gan Latvijā, gan ārzemēs.

 


Dalības maksa līdz 19.04.2016 (ieskaitot):

  • Travelnews.lv sadarbības partneriem 75 EUR
  • Citām juridiskām personām 100 EUR
  • Privātpersonām 75 EUR
  • Studentiem 30*** EUR

50% atlaide juridiskajām personām, kas atrodas tālāk par 150 kilometriem no Rīgas
50% atlaide uzņēmuma otrajai vai trešajai personai (no pamatcenas)
*** Pie ieejas jāuzrāda studenta statusa apliecinošs dokuments

Dalības maksa sākot ar 20.04.2016. visiem ir vienāda - 100 EUR

Dalībnieku skaits ierobežots!



Pieteikties semināram var trīs veidos:

  • Aizpildot reģistrācijas formu raksta beigās;
  • Sūtot pieteikumu uz seminari@travelnews.lv;
  • Zvanot pa tālruni +371 25445015.

Reģistrējoties semināram jānorāda dalībnieka vārds, uzvārds, e-pasts, kā arī uzņēmums/organizācija/augstskola, amats/statuss un mobīlā tālruņa numurs.

 


Nokļūšana:

  • 27. trolejbuss no Stacijas laukuma (pietura Graudu iela)
  • Vilciens Rīga - Jelgava (pietura Biznesa augstskola "Turība")

Sekot līdzi informācijai par semināru var Travelnews.lv portālā vai sociālajos medijos Facebook, Twitter un Draugiem.lv. Semināra oficiālā mirkļbirka ir #TurismaSeminars.



SADAļU ATBALSTA:

 
Uzņēmumi


Jaunmoku pils
,

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2018 www.turismabizness.de | Design & maintenance © 2000 - 2018 1st-studio.com

 
Total Timed::0.10278797sec.