TRANSPORTS | Auto | Auto & Moto

Aivars Mackevičs: piecas atziņas par jauno Volkswagen Touareg

Travelnews.lv visai regulāri izmanto iespēju notestēt jaunāko modeļu mašīnas, tās kārtīgi izmēģinot uz Latvijas ceļiem un neceļiem, kā arī mašīnas fotografējot Latvijas vidē. Pēc lielākas intereses esam sākuši publicēt arī piecas atziņas par katru no mašīnu modeļiem.

Travelnews.lv vadītājs Aivars Mackevičs:

Četru dienu laikā man izdevās apceļot Vidzemi un Latgali, kopumā nobraucot vairāk nekā 1100 km. Attiecībā uz Volkswagen man ir pielipis teiciens, ''nezini kādā krāsā krāsot sienas, krāso baltas... nezini kādu auto pirkt, pērc Volkswagen''. Jaunais trešās paaudzes apvidus vāģis Volkswagen Touareg, ko dīlers jau diezgan pārliecinoši dēvē par premium klases spēkratu, ir tik tiešām izdevies modelis. Vācu auto eksperti liela jauno spēkratu, bet kritizē, ka autoražotājam līdz atzīmei ''luksus'' vēl ir jāpiestrādā pie otrās rindas pasažieru komforta. Ja kādam manam kaimiņam ir īsi jāpasaka par jauno VW Touareg, tad atbilde ir viena ''labs auto''.

- Man jaunais Volkswagen Touareg patīk tieši liela monitora dēļ, bet šī opcija nav pieejama bāzes modeļa aprīkojumā. Lielais ekrāns (15 collu) ir klēpja datora lielumā un tas teicami strādā skārienjūtīgā režīmā. Nopērkot šo spēkratu, būs kāds mazs brīdis jāpavada ar lielo ekrānu, lai pilnībā saprastu tā iespējas, taču tās visas var apgūt intuitīvi. Tik milzīgs un ērts ekrāns nav šobrīd nevienai automašīnai ar iekšdedzes motoru. Liela līdzība ir ar Tesla modeļiem, kuros jau vairākus gadus iepriekš tika iebūvēts milzīgs ekrāns, novācot no paneļa visas iespējamās vadības pogas. Uz lielā monitora var ērti izvietot visu svarīgo informāciju, kas ceļošanas laikā ir nepieciešama. Vācijā pēc statistikas ar VW Touareg brauc galvenokārt turīgie lauksaimnieki. Droši vien, ka Volkswagen ir konstatējis, ka zemnieki ir apguvuši visas viedtālruņu viltības un tāpēc jaunajā VW Touareg modeļi piedāvā tik tiešām modernas interneta komunikācijas un vadības tehnoloģijas. Arī Latvijas zemniekiem taču pirms pāris gadiem bija jāpāriet uz datorizētu sistēmu, lai saņemtu zemes platību ES maksājums. Nekas šajā dzīvē nestāv uz vietas... viss attīstās :) Taisnības labad ir jāpasaka, ka jaunais VW Touareg tagad ir kļuvis vairāk pilsētniecisks nekā lauksaimniecisks. Biznesa vāģis.

- Otra lieta, kas Volkswagen Touareg ir teicami izdevies, ir klimata kontrole. Daudzi autoražotāji sola, ka katrs pasažieris var iestādīt sev tīkamu temperatūru, bet realitātē tas tā nav, jo ir kaut kas pa vidu. Taču šoreiz Volkswagen tik tiešām tas ir izdevies (vismaz pirmās rindas sēdošajiem). Reāli malači, jo nekas līdzīgs līdz šim nav pieredzēts!

- Trešais pozitīvais moments, kas man personīgi nebija tik būtisks, ir automašīnas salona izgaismošana 30 dažādos toņos, taču sievietēm tas sit ārā ''korķus'' :) Man personīgi ļoti patīk 90 litru degvielas tvertne, kas ļauj daudzas Eiropas valstis šķērsot bez uzpildes pauzes. Pie prātīgas braukšanas ar vienu degvielas tvertni var nobraukt ievērojami vairāk nekā 1000 km. Uzpildies Luksemburgā un tad nākošā degvielas stacija var būt jau tikai Polijā :)

- Ceturtajā punktā es parasti cenšos vāģi pakritizēt, bet šoreiz tā īsti nav kur. Var protams iebilst ražotājam par augsto cenu, bet apvidus cienītājiem ir iespēja izvēlēties lētāku Volkswagen Amarok. Autoražotāja noteiktais vidējais degvielas patēriņš 6,6 litri uz 100 km ir tomēr utopisks, jo man palīst zem 7 litriem tā īsti neizdevās. Normālā režīmā ir jārēķinās ar 8-10 litriem. Žēl, ka legāli lielajā ekrānā nevar dabūt Waze.

- Daudzi sastaptie cilvēki jauno Volkswagen Touareg apzīmēja ar vārdu ''zolīds'', jo tas ir kļuvis kantīgāks un ar šaurām lukturu ''acīm''. Braukšanas kvalitāte ir teicama, jo 6,1 sekunde līdz 100 km/h un augstā sēdēšanas pozīcija ļauj justies uz ceļa suverēni. Latvijas bedrainos ceļus salonā jūt, bet tas nav tik kritiski, kā citu autoražotāju apvidus automobiļiem. Mans tētis, braucot pa zemes ceļu, teica tikai vienu vārdu ''stabils''. Interesanti, ka akseleratora pedālis dažreiz novibrē, rosinot autovadītāju noņemt kāju no tā, jo pēc navigācijas auto nosaka, ka priekšā esošais krustojums ir sasniedzams ripojot. Jāpiezīmē, ka lielais Touareg uz ceļa var apgriezties gandrīz tik pat šaurā ielā kā VW Golf, jo tam stūrējas aizmugurējie riteņi. Daudziem varētu patikt, ka jaunais VW Touareg ir būvēts uz tās pašās platformas kā Lamborghini Urus... nu ja arī Porsche Cayenne un Audi Q7 :). Ar šo vāģi var ceļot un priecāties!

- 6 cilindru 3.0 V6 TDI ar 286 zs

- maksimālais ātrums 235 km/h

- paātrinājums līdz 100 km/h ir 6.1 sekunde

- griezes moments 600 Nm

- degvielas tvertne 90 litri

- vidējais degvielas patēriņš 6.6 litri

- bāzes modeļa cena 64.076 eiro

- bildē esošā modeļa cena 92.960 eiro

Sadarbībā ar Volkswagen Latvija.

Fotogalerijas:

50 bildes - https://ej.uz/93hn
65 bildes - https://ej.uz/q8sd

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Dabas SPA, Silene Resort&SPA**** TAKA
Silenes Dabas SPA piedāvā izjust dabas harmonijas un enerģijas pilnas SPA procedūras, uzlabot labsajūtu, gūstot saskaņu ar sevi un dabu. | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.09.2019 - 19.09.2019 Piedalies pasaulē garākā deķa tapšanā! TAKA
Naujenes muzejā Latgalē top pasaulē lielākais musturdeķis. Šobrīd tas jau ir 400 metru garš - gandrīz vienā garumā ar Akmens tiltu Rīgā. | Skatīt vairāk
Minizoo JuRita TAKA
Minizoo JuRita šogad ir iegādājies daudz jaunu dzīvnieku, kuru skaits jau pārsniedz 100, un kur iespējams tos barot, glaudīt un tie atrodas brīvi | Skatīt vairāk
Ievas Rubenes personālizstāde Valmierā Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Līdz 30. oktobrim Valmieras Kultūras centrā būs apskatāma Ievas Rubenes gleznu personālizstāde "GadaLaiki". | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.31806684sec.