TRANSPORTS | Auto | Auto & Moto

5 atziņas par jauno otrās paaudzes «Renault Captur Tce 130 EDC GPF»

5 atziņas par jauno otrās paaudzes «Renault Captur Tce 130 EDC GPF»

2018.gadā bija iespēja paceļot ar pirmās paaudzes «Renault Captur» (35 bildes), kuru iesāka ražot kopš 2013. gada, bet tagad pie pircējiem, kopš 2019. gada, ir nonācis otrās paaudzes «Renault Captur». Jaunais vāģis ir pārmantojis ļoti daudzas tehniskas un dizaina lietas no jaunā «Renault Clio» (55 bildes), ko tūrisma ziņu portāla Travelnews.lv redakcija savos ceļojumos izmantoja 2019. gada rudenī.

 Piecas atziņas par jauno otrās paaudzes «Renault Captur Tce 130 EDC GPF» (40 bildes)

1)      Vispirms gribu izcelt jaunā «Renault Captur» dizainu, kas ļoti veiksmīgi uzrunā plašu mērķa auditoriju. Uz šo vāģi kāri noraugās gan students, gan jaunā māmiņa, gan dzīvespriecīga pensionāre. Šo spēkratu pamanīs konkurējošās firmas mārketinga nodaļa un klienti ar ieinteresētu skatienu pavadīs «Renault Captur» līdz tas pazudīs aiz mājas stūra. Jaunais otrās paaudzes «Renault Captur» ir kļuvis atlētiskāks un dinamiskāks, kas skaidri iezīmē SUV identitāti. 100% LED priekšējie lukturi raksturīgajā C formā piešķir vāģim svaigu un enerģisku skatu. Salona dizains ir kļuvis daudz kvalitatīvāks un pietuvojies vācu standartiem. Tas droši vien ir saistīts ar korejiešu autoražotāju stipro konkurenci šajā segmentā. Jebkurā gadījumā «Renault Captur» jaunais salons priecē aci un ir labi ērts arī lietošanai.

2)      «Renault Captur» nav sporta vāģis, taču tas ir ieguvis ļoti labu gaitu. Vairāki līdzbraucēji atzīmēja «Renault Captur» mierīgo un nosvērto ripojumu, kas parasti ir raksturīga augstākas klases automobiļiem. Franču spēkratam piemīt labas manevra īpašības pilsētas satiksmei un stabilitāte tālākiem ceļojumiem uz Viļņu vai Tallinu.  Vienas dienas laikā apceļoju Latgali apmēram 500 km garā maršrutā, kur noguruma sajūta tā arī netika sasniegta. Vāģis piedāvā skatam labu pārredzamu ceļu un adaptīvo kruīza kontroli (ar Stop & Go) ar joslā noturēšanas asistentu.

3)      Gribētos atzīmēt, ka «Renault Captur» piedāvā nakts režīmā labi apgaismotu ceļu, kur sistēma automātiski pārslēdzas no tālajām uz tuvajām gaismām. Sievietēm savukārt ļoti patiks Easy Park Assist (paralēlā, slīpā un perpendikulārā parkošanās), kas  atvieglo jebkuru manevru gan novietojot automašīnu, gan izbraucot no stāvvietas.

4)      Lai gan «Renault Captur» piedāvā dinamisku braukšanu, taču degvielas patēriņš pilsētas režīmā (8,6 litri) ir tas, kas liks divreiz padomāt par šo pirkumu. Mans kopējais Latvijas ceļojums bija 885 km garš, kur atkal vidējais degvielas patēriņš kombinētā variantā bija 6,6 litri uz 100 km, kas ir pieņemams rezultāts. Iebraucot apdzīvotajā vietā Višķi, «Renault Captur» vēl kādus 200 metrus displejā rādīja, ka varu braukt ar 90 km/h, kas, protams, šajā gadījumā bija īsta dezinformācija.

5)      No ceļošanas aspekta jaunais vāģis «Renault Captur» jaunai ģimenei vai pārim ir izcils ceļošanas transports. Bagāžnieks ļauj jaunai māmiņai viegli ievietot bērnu ratiņus vai divus laba izmēra koferus. Vienīgais mīnuss bagāžnieka vākam ir atvēšanas poga, kura gandrīz vienmēr būs netīra. Ceļošanai ļoti svarīga ir iespēja par 16 cm grūztīt aizmugures sēdekļus, kas ļauj mainīt bagāžnieka vai aizmugurē sēdošo telpu. Augstais klīrenss (17,4 cm) ļaus droši piebraukt pie upes malas sausā laikā, taču dubļaina vai slidena ceļa posmā priekšpiedziņa būs jau izaicinājums SUV izskata vāģim. Jāatzīmē, ka «Renault Captur» ļoti labi turas uz zemes ceļa un lauku ceļa sīkās bedres tiek viegli ''norītas''.

 

Ceļojuma pieraksts: Aivars Mackevičs, BalticTravelnews.com direktors

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

«Renault Captur Tce 130 EDC GPF»  oficiālie tehniskie dati:

- 4 cilindru benzīna motors ar 1333 cm3
- 130 zirgspēki
- maksimālais griezes moments 240 Nm
- automātiskā EDC 7 pārnesumu ātrumkārba
- priekšpiedziņa
- apgiešanās diametrs 11,1 metri
- klīrenss 17.4 cm
- līdz 100 km/h par 9,3 sekundēm
- maksimālais ātrums 193 km/h
- bagāžnieks 422 litri (1275 litri)
- CO2 izmeši 139 g/km
- vidējais degvielas patēriņš 5,5 litri uz 100 km
- degvielas tvertne 48 litri
- pašmasa 1381 kg
- cena ~ 23 000 eiro

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Grupas „Baritoni” koncerts Valmierā Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Šogad maijs būs karsts, par to „Baritoni” ir pārliecināti - ieplānota #koncertsērija. 8. maijā plkst.19.00 koncerts notiks Valmieras Kultūras | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 04.04.2020 - 09.04.2020 Pusdienu piedāvājums līdzņemšanai Hercogs Mārupe
PIEDĀVĀJAM SILTAS PUSDIENAS VISAS DIENAS GARUMĀ BAUDĪT UZ VIETAS RESTORĀNĀ VAI SAGATAVOT LĪDZŅEMŠANAI! Atbraucot pašiem pakaļ uz restorānu, | Skatīt vairāk
no 4 EUR
MARKOVAS PILSKALNS UN IZZIŅAS TAKA TAKA
Markovas pilskalns ir viens no mazākajiem latgaļu pilskalniem, valsts nozīmes arheoloģijas piemineklis. | Skatīt vairāk
Komplekss korporatīvajiem pasākumiem TAKA
Lieliska vieta dažādu sporta un korporatīvo pasākumu, nometņu, treniņu, koncertu, festivālu, baļļu, svētku un citu pasākumu organizēšanai. | Skatīt vairāk

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.28672099sec.