lojalitāte.

Apskatām 1 - 40 no 249 vārdam 'lojalitāte'

Daugavpils: Tūrisma sezonas atklāšana ar jaunām zināšanām un profesionālo prasmju pilnveidi

4. aprīlī plkst. 10.00 Rotko muzeja konferenču zālē, atklājot tūrisma sezonu, Daugavpils valstspilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību un tūrisma departamenta Tūrisma nodaļa aicina...

«Hesburger» pārdošanas apjoms pērn sasniedzis 57,10 miljonus eiro

Somijas un Baltijas lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2024. gadā sasniedzis 57,10 miljonus eiro, kas ir par 6 % vairāk nekā...

Zināms, ko visvairāk ēd LIDO klienti. Un tie nav kartupeļu salmiņi!

Trīs mēnešu laikā par LIDO lojalitātes programmas dalībniekiem kļuvuši 35 000 klientu. Regulāri to izmanto teju 20 000 dalībnieku, kuri kopumā uzkrājuši 55 974 eiro....

«airBaltic» Rīgā sagaida 50. «Airbus A220-300» lidmašīnu

2025. gada 13. februārī Latvijas lidsabiedrība airBaltic  īpašā ceremonijā ar svinīgu pārlidojumu virs RIX Rīgas lidostas skrejceļa sagaidīja savu 50. Airbus A220-300 lidmašīnu...

«airBaltic» Kanādā atklāj 50. «Airbus A220-300» lidmašīnu ar īpašu krāsojumu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic Mirabelā, Kanādā kopā ar lidmašīnu ražotāju Airbus atklāja 50. Airbus A220-300 lidmašīnu...

«airBaltic» mobilā lietotne sešos mēnešos sasniedz augstus rādītājus

Latvijas lidsabiedrības airBaltic jaunā mobilā lietotne, kas tika ieviesta 2024. gada jūlijā, aizstājot iepriekšējo versiju, uzrādījusi ievērojamus panākumus...

«airBaltic» atklāj 50. Airbus A220-300 lidmašīnu ar īpašu krāsojumu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic atklāj 50. Airbus A220-300 lidmašīnu, kas nesen tika nokrāsota Airbus rūpnīcā Mirabelā, Kanādā. Šī lidmašīna atspoguļo māksliniecisku...

Saeima nolemj ierobežot alkohola tirdzniecības laiku

Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, Saeima ceturtdien, 9.janvārī, trešajā – galīgajā - lasījumā pieņēma grozījumus Alkoholisko dzērienu aprites likumā...

«Moller Auto» izstrādājis auto nozarē unikālu lojalitātes programmu

Auto dīleru tīkls “Moller Auto” izstrādājis Baltijā vienīgo un arī pasaules auto tirgū unikālu mobilo lietotni “Moller Club”, kurā integrēta klientu...

«airBaltic» paziņo, ka visi Planies NFT ir izpārdoti

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka ir pārdoti visi Planies kolekcijas NFT jeb neaizvietojamie blokķēdes žetoni (non-fungible tokens)...

Tūroperators «Join UP! Baltic» tirdzniecības centrā «Dominā» atver savu pirmo ceļojumu veikalu Baltijā

Tūrisma operators Join UP! Baltic tirdzniecības centrā Domina, Rīgā, atklājis savu pirmo ceļojumu veikalu Baltijas valstīs. Pirmās mazumtirdzniecības vietas atklāšana...

«airBaltic» ikgadējā aptauja liecina par augstu klientu apmierinātības līmeni un lojalitāti

Latvijas lidsabiedrība airBaltic ir apkopojusi savas ikgadējās klientu aptaujas rezultātus par 2023. gadu. Plašajā aptaujā, kurā tika apkopotas...

Pārmaiņas tūrisma nozarē - kā pielāgoties un gūt panākumus: Join UP! Baltic

Tūroperators Join UP! Baltic uzsāka darbību Baltijas valstīs 2022. gada aprīlī ar komplekso ceļojumu piedāvājumiem uz populārāko vasaras galamērķi Turciju...

«airBaltic» ievieš jaunu mobilo lietotni

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka darbību sākusi tās jaunā mobilā lietotne, kas paredzēta, lai uzlabotu ceļošanas pieredzi airBaltic Club...

Patērētāju paradumu maiņa inflācijas ietekmē ir neizbēgama

Inflācija ir kļuvusi par būtisku faktoru patērētāju ikdienas dzīvē, ietekmējot ne tikai ekonomiku, bet arī cilvēku iepirkšanās paradumus...

Drīzumā: «airBaltic» jaunā mobilā lietotne uzlabos ceļošanas pieredzi

Latvijas nacionālā lidsabiedrība airBaltic paziņo par drīzumā gaidāmo jauno mobilo lietotni. Tās funkcijas ievērojami uzlabos ceļošanas pieredzi...

Sigulda sniedz jaunu, unikālu iespēju velosipēdistiem – viedo velonovietni

Meklējot jaunus veidus, kā attīstīt un digitāli pilnveidot Siguldas novadu, Siguldas dzelzceļa stacijas laukumā, Ausekļa ielā 6, pieejams inovatīvs...

Rīgā viesus uzņem Austrālijas zīmola viesnīca

Aprīlī Rīgā durvis vērusi jauna viesnīca TRIBE Riga City Centre, piedāvājot jaunu skatījumu uz viesmīlību Latvijas galvaspilsētas sirdī...

«airBaltic» piedāvā ekskluzīvu «Backstage Experience» pasākumu «Planies NFT» īpašniekiem

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo par pirmo airBaltic Backstage Experience (airBaltic Aizkulišu pieredze) pasākumu, kas paredzēts tikai Planies NFT (daļa no airBaltic Club lojalitātes programmas) īpašniekiem...

«airBaltic Club» ikmēneša aktīvo biedru īpatsvars sasniedzis rekordaugstu līmeni

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka 2024. gada pirmajos divos mēnešos airBaltic Club lojalitātes programmas aktīvo biedru īpatsvars ievērojami pieaudzis, sasniedzot gandrīz 25%...

Janvārī vilcienos braukuši gandrīz 64 000 pasažieru vairāk nekā šajā mēnesī pērn

2024. gada janvārī “Vivi” vilcienu pasažieru skaits sasniedzis 1,26 miljonus pasažieru – tas ir teju par 64 000 pasažieru jeb 5% vairāk nekā pērn janvārī, kad vilcienu savām gaitām izvēlējās...

«Hesburger» pārdošanas apjoms Latvijā pērn kāpis par 25%

“Hesburger”, Somijas un Baltijas lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes, pārdošanas apjoms Latvijā 2023. gadā, salīdzinot ar 2022. gadu...

«airBaltic» uzsāk sadarbību ar disku golfa parku Mežaparkā

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņojusi, ka sadarbībā ar uzņēmumu Ufogolf disku golfa parkam Mežaparkā (Rīgā, Latvijā) turpmāk būs airBaltic nosaukums...

Gribi ceļot uz Krieviju? Nāksies parakstīt lojalitātes līgumu

Krievijas Iekšlietu ministrija strādā pie noteikumu ieviešanas ārvalstu viesiem, kuri grasās apciemot šo valsti, prasīt parakstīt “lojalitātes līgumu”...

«Moller Auto»: Jaunu auto pārdošanas apjoms kāpis par 31%, bet mazlietotu – par 36%

Saskaņā ar auto dīlera “Moller Auto” pārdošanas datiem Baltijā, šogad no janvāra līdz augustam (ieskaitot), salīdzinot ar identisku periodu pērn...

«Novaturas» grupas provizoriskie oktobra rezultāti: operatīva reakcija uz pieprasījuma izmaiņām, klientu uzticēšanās

Baltijas tūrisma tirgus līderis “Novaturas”, kas ietver arī Latvijas uzņēmumu “Novatours”, 2023. gada oktobrī reģistrējis ieņēmumus 24,9 miljonu eiro apmērā...

5 iemesli, kādēļ sociālajos tīklos nevajag lielīties ar savu iekāpšanas karti

Dodies ceļojumā un vēlies ar to palielīties? Tas nevienam nav liegts, tomēr sociālajos tīklos ievietot bildi ar iekāpšanas karti gan ir traka muļķība...

«airBaltic Club» lojalitātes programma sasniedz vienu miljonu biedru

Latvijas lidsabiedrība airBaltic ziņo, ka tās lojalitātes programma, airBaltic Club, atzīmē nozīmīgu sasniegumu – vienu miljonu biedru...

Šveices premium zīmols «Mövenpick» atvēra savu viesnīcu Tallinā

Pirmā Mövenpick viesnīca Baltijā ievieš tirgū jaunu viesmīlības līmeni...

«airBaltic Club» ievieš bērnu un jauniešu reģistrāciju lojalitātes programmai

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka ievieš jaunu iespēju – reģistrēt bērnu un jauniešu (2–16 gadi) profilus airBaltic Club lojalitātes programmas izmantošanai

«airBaltic» iepazīstina ar turpmāko Planies NFT attīstības plānu

Oktobrī aprit viens gads, kopš Latvijas lidsabiedrība airBaltic ieviesa savu inovatīvo lojalitātes programmu – 10 000 neaizstājamo blokķēžu žetonu jeb NFT...

Lai degvielas cenas «nesit pa kabatu»: pieci padomi ekonomiskākai braukšanai

Degvielas cenas pēdējo mēnešu laikā ir augušas, turklāt prognozes pagaidām neliecina, ka tās varētu strauji kristies...

SAF iegādes «airBaltic» lidojumos uzrāda pasažieru ieinteresētību

Lai veicinātu izpratni par ilgtspējīgas aviācijas degvielas (sustainable aviation fuel – SAF) pieaugošo nozīmi gaisa satiksmē un tās lomu klimata neitralitātes mērķu sasniegšanā...

Pandēmijas sekas aviācijā. Kas būs uz palikšanu?

Covid-19 dēļ pandēmija mainīja daudzu dzīves, un, lai gan šī liksta jau ir pāri (cerams), daudzas lietas ir mainījušās. Arī aviācijā...

Pētījums par alkohola iegādi: 49% svarīga cena, 21% - zīmols

Vairāk nekā puse aptaujāto (68%) norādījuši, ka, iegādājoties alkoholiskos dzērienus, būtiskākais ir garša un aromāts, 49% atzinuši, ka noteicošais ir cena...

«British Airways» ienākšana Rīgā sniegs jaunas iespējas tūrisma nozarei

Lielbritānijas nacionālās aviokompānijas ienākšana Rīgas lidostā sniegs jaunas iespējas gan pasažieriem, gan tūrisma nozarei kopumā...

Jau šajā nedēļas nogalē norisināsies festivāls «Summer Sound 2023»

Šajā nedēļas nogalē, piektdien, 2023. gada 4. un sestdien - 5. augustā Liepājā norisināsies Baltijā lielākais pludmales festivāls “Summer Sound 2023”...

Aptauja: 73% iedzīvotāju atteiktos iepirkties pie tirgotāja bažās par higiēnas prasību neievērošanu

72% Latvijas iedzīvotāju uzticas pārtikas tirgotājiem un ražotājiem, tomēr tik pat daudz - 73% -  atzīst, ka, ja būtu bažas par tirgotāju higiēnas prasību ievērošanas līmeni...

«Grand Hotel Kempinski Riga» jauna pārdošanas vadītāja

Grand Hotel Kempinski Riga, Latvijā pirmā pieczvaigžņu luksus klases Kempinski viesnīca, paziņo, ka no 2023. gada. 3. jūlija par viesnīcas vadošo pārdošanas direktori kļūst Laura Kārkliņa-Cimdiņa...

Cenu kari: ko mazumtirgotāji var vēl darīt, lai veicinātu peļņu?

Kad ekonomiskie izaicinājumi ir veicinājuši piesardzīgāku pircēju uzvedību, nereti akcijas, īpaši piedāvājumi vai kuponi ir galvenie mazumtirgotāju instrumenti lojalitātes veicināšanai...

Uz priekšu

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::7.33646607sec.